خبرگزاری دولتی فلسطین (وفا) گزارش داده است، محمود عباس رئیس جمهور این کشور در یک سفر رسمی روز دوشنبه گذشته وارد شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی شده است.
محمود عباس در این سفر روز گذشته با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی دیدار و دو طرف در مورد جنگ غزه و تنشها در منطقه گفتوگو کردهاند.
محمد بن سلمان در این دیدار از تعهد عربستان سعودی برای کاهش تنشها اطمینان داده و افزوده است، ریاض با همکاری گروههای بینالمللی و منطقهای برای کاهش تنشها همکاری میکند.
ولیعهد عربستان تأکید کرده است که کشورش از مردم فلسطین در زمینه حقوق مشروع، زندگی با عزت و صلح پایدار مردم فلسطین حمایت خواهد کرد.
قابل ذکر است که شماری از مقامات بلند رتبه هر دو طرف در این دیدار حضور داشتند.

