وزارت ترانسپورت و هوانوردی میگوید که در جریان سال ۱۴۰۴ خورشیدی، در ۲۰ هزار و ۲۲۲ واسطه ترانسپورتی در کشور دستگاه ردیاب (GPS) نصب شد.
به گفته این وزارت، تاکنون در حدود ۴۰ هزار موتر مسافربری و باربری در کشور دستگاه ردیاب نصب شده و این روند همچنان ادامه دارد.

