ژوندۍ
ژوندۍ
spot_img

وروستی خبرونه

خلیفه سراج‌الدین حقانی: همه ما باید برای بقای نظام اسلامی کار کنیم

خلیفه سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله در مقام ولایت کابل با مسولین اداره ولایتي، قومندان امنیه، ولسوالان و امرین حوزه های امنیتی ولایت کابل دیدار کرد.

خلیفه سراج الدین حقانی و مولوی محمد نبی عمری معاون اول وزارت امور داخله، شیخ محمد قاسم خالد والی کابل، ملا محمد یونس مخلص معاون والی کابل، ملا ولی جان حمزه قومندان امنیه کابل، رییس استخبارات حاجی عارف و تمامی ولسوالان و امرین حوزه های امنیتي کابل به منظور پیشبرد بهتر امور و تامین امنیت نشست کرد.

در آغاز این نشست، شیخ محمد قاسم خالد والی کابل به نمایندگی مقام این ولایت صحبت کرده و فعالیت ها، دستاوردها و پیشرفت ها در عرصه های مختلف را با خلیفه سراج الدین حقاني شریک کرده و مشکلات موجود را با سرپرست این ولایت در میان گذاشت.

آقای خالد به خلیفه سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله اطمینان داد که همه مسئولان، کارکنان و مجاهدین اداره ولایتی به نظام متعهد بوده و برای خدمت به شهروندان تلاش می کند.

در این دیدار ولسوال چهاراسیاب به نمایندگی از ولسوالان و امر حوزه هفدهم به نمایندگی از امرین حوزه ها صحبت کرده و مشکلات و پیشنهادات خود را با سرپرست وزارت امور داخله و والی کابل در میان گذاشتند.

خلیفه سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله ضمن قدردانی از فعالیت های اداره ولایتی، مشکلات و پیشنهادات آنان را شنید و از راه حل به آنان اطمینان داد.

آقای حقانی در سخنرانی خود در این جلسه گفت؛ ولایت کابل  اینه‌ی حکومتداری امارت اسلامی است و باید کارهای زیادی انجام شود تا در هیچ بخشی مشکلی نداشته باشیم.

سرپرست وزارت امور داخله از همه مجاهدین امارت اسلامی خواست برای بقای نظام اسلامی تلاش کنند.