سازمان بینالمللی دریانوردی (IMO) از آغاز عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد گیرمانده در تنگه هرمز خبر داد.
این سازمان در بیانیهای اعلام کرده که عملیات تخلیه دریانوردان با همکاری ایران، عمان، کشورهای خلیجی، امریکا و صنعت دریانوردی انجام میشود.
گفتنی است که این اقدام پس از بسته بودن و محاصره تنگه هرمز و در پی امضای تفاهم یادداشت میان ایران و امریکا، صورت میگیرد.

