رسانههای ایرانی گزارش دادهاند که نیروی دریایی این کشور نقاط استقرار نیروهای امریکا در منطقه را مورد حمله قرار داده است.
بر اساس گزارش، این حمله در پاسخ به نقض آتشبس رژیم اسراییل در جنوب لبنان و حمله امریکا به سواحل دریایی ایران انجام شده است.
این در حالی است که سنتکام نیز اعلام کرده که مواضع ذخیرهسازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران را هدف حملات خود قرار داده است.
به گفته سنتکام این اقدام در پاسخ به حمله پهپادی ایران به کشتی باری «اور لاولی» با پرچم سنگاپور انجام شده است.

