ملا عبداللطیف منصور، وزیر احیا و انکشاف دهات، در جریان سفر کاری خود به ولایت پکتیا، با مسوولان ریاست احیا و انکشاف دهات این ولایت دیدار کرده است.
در این دیدار، آقای منصور مشکلات و خواستهای کارمندان را از نزدیک شنیده و گفته است که مسوولان در بخشهای انکشاف و بازسازی با اخلاص، صداقت و امانتداری به مردم خدمت کنند.
وی افزوده است که دروازههای ریاست باید همواره بهروی مردم باز باشد و به خواستهای آنان رسیدگی شود.
به گفته وی، افغانها و کشور به کار و خدمت بیشتر نیاز دارند؛ بناً لازم است کارمندان به وظایفشان بهموقع حاضر شوند و امور سپردهشده را در پرتو ارزشهای اسلامی بهگونه بهتر انجام دهند.
گفتنی است که وزیر احیا و انکشاف دهات در این سفر با مولوی عبدالقیوم روحانی، قومندان قول اردوی منصوری نیز دیدار کرده و درباره امنیت، تطبیق پروژههای انکشافی در این ولایت و تقویت هماهنگیها گفتوگو کرده است.

