مولوی عبدالکبیر، وزیر امور مهاجرین و عودتکنندگان، در نشستهای جداگانه با برخی از بزرگان قومی ولسوالیهای چهارآسیاب و سروبی ولایت کابل دیدار کرد.
وزارت امور مهاجرین و عودتکنندگان میگوید، محور گفتوگوی این دیدارها وضعیت بازگشتکنندگان به کشور و مشکلات و خواستهای باشندگان ولسوالیهای یاد شده بود.
به گفته این وزارت، بزرگان قومی ولسوالیهای چهارآسیاب و سروبی ولایت کابل خواستار ایجاد سرپناه به مهاجران بازگشتکننده و مهاجران که قصد بازگشت به کشور را دارند و همچنان رسیدگی به مشکلات موجود در این ولسوالیها شدند.
در عینحال، مولوی عبدالکبیر گفت که امارت اسلامی افزون بر خدمات مؤقتی، برای ساخت سرپناه دایمی برای برگشتکنندگان وظایفی را به نهادهای ویژه سپرده است.
وزیر امور مهاجرین و عودتکنندگان همچنان از رسیدگی به مشکلات و خواستهای باشندگان ولسوالیهای چهارآسیاب و سروبی کابل اطمینان داده است.

