ملا عبدالغنی برادر آخوند، معاون اقتصادی رییسالوزرا، امروز «سهشنبه ۲۵ سنبله» با سید محمد اتابک، وزیر صنایع، تجارت و معادن ایران دیدار کرد.
معاونیت اقتصادی ریاستالوزرا میگوید، در این دیدار پیرامون تجارت، ترانزیت، سرمایهگذاری، چابهار و نیز درباره فعالیتها و کارایی بیشتر کمیته مشترک اقتصادی میان دو کشور، گفتوگو شده است.

