ژوندۍ
ژوندۍ
spot_img

وروستی خبرونه

ملا عبداللطیف منصور در مراسم یادبود شهدای جهاد ۲۰ ساله در پکتیا شرکت و سخن‌رانی کرد

ملا عبداللطیف منصور، وزیر آب و انرژی در جریان سفر خود به ولایت پکتیا در مراسم یادبود شهدای جهاد ۲۰ سال گذشته در ولسوالی سید کرم این ولایت شرکت و سخن‌رانی کرد.

آقای منصور در این مراسم پیرامون مسوولیت‌های علمای‌کرام، مجاهدین و مردم در قبال پایداری و تقویت نظام اسلامی صحبت کرده است.

وی مردم را تشویق کرده است که با جان و مال خود از نظام اسلامی که نتیجه خون و اشک هزاران شهید، زنان بیوه، یتیمان و اسیران است، دفاع کنند.

وزیر آب و انرژی هم‌چنان بر وحدت کامل میان همه اقوام افغانستان تأکید کرده است.

قابل ذکر است که در این مراسم شماری زیادی از مجاهدین، علمای‌کرام، مسوولان محلی امارت اسلامی و باشندگان این ولایت شرکت کرده بودند.