رویترز گزارش داده که مارکو روبیو، وزیر خارجه امریکا امروز (سهشنبه، ۲۳ جون)، سفر خود به سه کشور عضو شورای همکاری خلیج شامل امارات متحده عربی، کویت و بحرین را آغاز میکند.
بر اساس گزارش، وزیر خارجه امریکا در جریان این سفر، درباره توافق ایران و همچنان تنگه هرمز، با مقامهای کشورهای خلیجی گفتوگو خواهد کرد.

