نشست اداری به ریاست داکتر ملا عبدالواسع، رییس عمومی دفتر مقام ریاستالوزرا، در قصر چهارچنار ارگ برگزار شد.
در این نشست، معاون ریاست عمومی دفتر مقام ریاستالوزرا، شماری از رؤسا، معاونان و نمایندگان ادارات مختلف حضور داشتند.
داکتر ملا عبدالواسع بر اهمیت شریکسازی معلومات، همکاری و استفاده از تجارب برای بهبود امور تأکید کرده و از مسوولان خواسته تا در اجرای احکام و فرامین عالیقدر امیرالمؤمنین حفظهالله تعالی، تقویت هماهنگی، شفافیت و ارائه خدمات بهتر به مردم توجه بیشتری داشته باشند.
وی افزوده که با افزایش هماهنگی و بهبود عملکرد ادارات، مشکلات مردم کاهش یافته و تسهیلات بیشتری برای آنها فراهم خواهد شد.
در عینحال، مسوولان ادارات مختلف دیدگاهها، پیشنهادها و نیازمندیهای مربوط به بخشهای کاری خود را مطرح کردهاند.
در پایان این نشست، اشتراککنندگان درباره موضوعات شامل آجندا بحث و تبادل نظر کرده و نشست با دعای خیر به پایان رسید.

