هیأت امارت اسلامی افغانستان به ریاست عبدالقهار بلخی، سخنگوی وزارت امور خارجه و رییس عمومی ریاست چهارم سیاسی (اروپا)، سفر و گفتوگوهای خود در بروکسل را به پایان رساند.
عبدالقهار بلخی، سخنگوی وزارت امور خارجه میگوید، این هیأت در نشستهای چندجانبه و دوجانبه با کشورهای عضو اتحادیه اروپا درباره ازسرگیری خدمات قونسلی برای افغانهای مقیم اروپا، اعتمادسازی، گسترش تعاملات و رسیدگی به مشکلات افغانهایی که درخواست پناهندگیشان پذیرفته نشده است، گفتوگو کرد.
آقای بلخی ابراز امیدواری کرده که این سفر به افزایش تعاملات، تقویت روند رسیدگی به مشکلات افغانهای مقیم خارج و همکاریها بر مبنای احترام متقابل و منافع مشترک منجر شود.

