ژوندۍ
ژوندۍ
spot_img

وروستی خبرونه

وزیر احیا و انکشاف دهات با والی لغمان درباره حل مشکلات مهاجران گفت‌وگو کرد

ملا عبداللطیف منصور، وزیر احیا و انکشاف دهات، با قاری بختیار معاذ، والی لغمان، درباره وضعیت مهاجران بازگشته و چالش‌های موجود در این ولایت دیدار و گفت‌وگو کرده است.

وزارت احیا و انکشاف دهات می‌گوید که در این دیدار، والی لغمان مشکلات مهاجران بازگشته، به‌ویژه در بخش تأمین آب آشامیدنی، را با وزیر احیا و انکشاف دهات در میان گذاشت.

ملا عبداللطیف منصور نیز تأکید کرد که این وزارت در تطبیق پروژه‌های انکشافی، اصل انکشاف متوازن و نیازمندی‌های مردم را در نظر می‌گیرد.

وی افزود: «تطبیق پروژه‌های آب‌رسانی برای مهاجران بازگشته از مسوولیت‌های ما است و وزارت احیا و انکشاف دهات مطابق امکانات موجود به مشکلات آنان رسیدگی خواهد کرد.»