مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی با شماری از مسوولان امارت اسلامی، دیدار نمود.
در این دیدارها که به گونه جداگانه انجام شد، مسوولان یادشده جویای احوال صحتمندی معاون سیاسی ریاست الوزراء شدند و همچنان در مورد کارهای شان معلومات ارایه کردند.
مسوولان یادشده میگویند که در تمام ادارات امارتی تغییرات مثبت بوجود آماده است، کارها به گونه شفاف ادامه دارد و مسوولان امارتی متوجه مسئولیتهای شان نیز میباشند.
معاون سیاسی ریاست الوزراء از مسوولان یادشده ابراز خرسند نمود و بر موثریت کارها در ادارت نیز، تاکید ورزید.
موصوف گفت که مسوولان باید در امور کاری خویش، رضای الله متعال و رفاه مردم را در نظر داشته باشند.

