ملا عبداللطیف منصور، سرپرست وزارت آب و انرژی به ولایت بغلان جهت افتتاح پروژه لین انتقال 500 کیلوولت برق دشت الوان الی ارغندی کابل سفر نموده است قاری بختیار معاذ والی ولایت میدان وردگ و شماری از بزرگان ولایت بغلان نیز آقای منصور را همرایی میکردند.
در این دیدار پیرامون اهمیت این پروژه و همچنان روی مشکلات مردم بغلان در بخش، آب و انرژی صحبت نمودند.
سرپرست آن وزارت افتتاح پروژه لین انتقالی یادشده را یک گام مثبت در راستای انکشاف انرژی خوانده همچنان به بزرگان ولایت بغلان اطمینان داد که با توجه به امکانات موجود به مشکلات آنها رسیدگی خواهد شد.
قابل ذکر است که پروژه لین انتقال 500 کیلو ولت از سب استیشن دشت الوان الی ارغندی کابل با حضور مسئولان بلند رتبه امارت اسلامی افتتاح خواهد شد.
این درحالی است که بعد از حاکمیت امارت اسلامی کار روی زیرساختهای بنیادی در کشور بیش از هر زمان دیگر بهشدت، جریان دارد.
بزرگان ولایت بغلان با سرپرست وزارت آب و انرژی دیدار نمودند

