ملا محمد یونس آخوندزاده، وزیر احیاء و انکشاف دهات در دیدار با داکتر تاجالدین اویولی رییس دفتر یونیسف در افغانستان، روی همکاریهای دوامدار تأکید کرد.
وزارت احیاء و انکشاف دهات با نشر خبرنامه نگاشتهاست، ملا محمد یونس آخوندزاده ضمن خوشآمدید به آقای اویولی، همچنان از هکاریهای دوامدار این نهاد با افغان در هر شرایط قدرانی نمودهاست.
به گفته این وزارت، آقای آخوندزاده در پیوند به انکشاف متوازن در قسمت کیفیت و سرعت بخشیدن تطبیق پروژهها با رئیس دفتر یونیسف همچنان بحث و تبادلنظر نمودهاست.
آقای اویولی از فعالیتهای کاری خود در افغانستان اظهار خوشی نموده گفت: « من خوشحالم که با وزارت احیاء و انکشاف دهات در قسمت بازسازی کار مینمایم و با هماهنگی کامل پروژهها را تطبیق میکنیم و همچنان تلاش داریم تا در سال روان پروژههای خود را بیشتر سازیم. »
موصوف همچنان افزودهاست که دفتر یونیسف متعهد است تا کارهای خود را بهصورت بهتر پیش ببرد.
رئیس دفتر یونیسف در افغانستان در دیدار با ملا محمد یونس آخوندزاده؛ تلاش داریم تا در سال روان پروژههای خود را بیشتر سازیم

