اداره ملی احصائیه و معلومات بر اساس تعهد خود، مرکز توزیع تذکرهبرقی را در امارات متحده عربی فعال میکند تا با فعالیت آن، به بسیاری از هموطنان در آن کشور سهولتهای بیشتری ارائه شود.
این اداره به همین منظور تیم توزیع تذکرهبرقی را به شهر ابوظبی امارات متحده عربی اعزام کرده است که در روزهای نزدیک فعالیتهای خویش را آغاز میکند.
داکتر فقیرمحمد زیار رییس عمومی اداره ملی احصائیه و معلومات، در محفل خدا حافظی به تیم یادشده انجام صادقانه خدمات را سفارش کرده و افزوده است، تلاش ما این است تا تمامی هموطنان در داخل و خارج از کشور به آسانی بتوانند تذکرهبرقی دریافت کرده و از فواید آن بهرهمند شوند.
آقای زیار فعال شدن این مرکز را در این بخش یک گام مهم میداند و اظهار به تعهد خود در گسترش این روند میکند.
قابل ذکر است، اداره ملی احصائیه و معلومات در ارتباط به تثبیت هویت و توزیع تذکرهبرقی، خدمات پس از توزیع، توزیع کارت تولد و پارچه فوتی برای هموطنان خارج از کشور، بهتاریخ چهارم دلو سال گذشته با وزارت امور خارجه تفاهمنامه امضاء کرده است که بر اساس آن در آینده نزدیک مرکزهای توزیع تذکرهبرقی در کشور ایران و سایر کشورها نیز فعال خواهند شد.
تیمی برای آغاز توزیع تذکرهبرقی به امارات متحده عربی اعزام شد

