وزارت انرژی و آب میگوید، ملا عبداللطیف منصور وزیر این وزارت با حضور داشت شماری از مسوولان محلی، ۱۰پروژه چکدم را با هزینه نزدیک به ۴۰ میلیون افغانی به بهرهبرداری سپرد.
بهگفته وزارت انرژی و آب، این چکدمها برای ذخیره آب باران و برف، جلوگیری از سیلابها، آبیاری زمینهای زراعتی و تقویت آبها زیرزمینی ساخته شدهاند.
درهمینحال، باشندگان محل نیز از این اقدام امارت اسلامی ابراز خوشحالی میکنند و میگویند که با ساخت این چکدمها مشکلات کمبودی آب شان حل خواهند شد.
آقای منصور به آنان اطمینان داد افزود که وزارت آب و انرژی در قالب امکانات موجود پروژههای بیشتری را در این ولایت تطبیق خواهد کرد.
پیش از این نیز وزیر انرژی و آب در دیدرا با حافظ محمد امینجان عمری، والی غزنی در مورد تطبیق پروژههای آب و برنامههای این وزارت برای این ولایت بحث کرده بود.
وزیر انرژی و آب ۱۰پروژه چکدم را بهارزش نزدیک به ۴۰ میلیون افغانی در غزنی به بهرهبرداری سپرد

