ملا هدایتالله بدری، وزیر معادن و پترولیم با مولوی محمد زاهد احمدزی، معین امور کار وزارت کار و امور اجتماعی دیدار کرد.
وزارت معاون و پترولیم میگوید که در این دیدار تأکید شده که شرکتهای استخراج معادن به استخدام مردم محل و مهاجران برگشته در پروژههای معادن اولویت دهند.
به گفته این وزارت، همچنان دو طرف بر گسترش همکاریهای دوجانبه برای ایجاد فرصتهای کاری تأکید کردهاند.
در همینحال، آقای بدری در این دیدار اطمینان داده است که تلاشهای خود را در زمینه فراهمسازی فرصتهای کاری برای هموطنان بیشتر خواهد کرد.
از سوی هم، آقای زاهد از تلاشهای وزارت معادن و پترولیم در زمینه ایجاد فرصتهای کاری قدردانی کرده و از شرکتهای قراردادکننده خواسته که طبق اصول وزارت کار و امور اجتماعی، کارگران داخلی و خارجی را استخدام کنند.

