ملا امینالله عبید، والی کابل، از کار قیرریزی سرک خط دوم کابل-غزنی نظارت و بازدید کرد.
وی ضمن ارزیابی پیشرفت کارها از مسوولان تخنیکی خواسته است تا کار ساخت این پروژه را مطابق با معیارهای بینالمللی، با کیفیت خوب و در زمان تعین شده تکمییل کنند.
آقای عبید تأکید کرده که امارت اسلامی افغانستان توجه ویژهای به پروژههای مهم زیربنایی، به خصوص سرکها و راههای ترانسپورتی دارد که به گفته وی، چنین پروژههایی نقش مهمی در بهبود زندگی مردم و تقویت روابط اقتصادی میان ولایتهای کشور دارند.
والی کابل بیان کرده که سرک خط دوم کابل-غزنی ایجاد سهولت در سفر، کاهش ازدحام ترافیک و بهبود خدمات حمل و نقل میان ولایتهای مرکزی و جنوبی خواهد شد.
در پایان والی کابل ضمن تشکر از مسوولان تخنیکی و مسلکی پروژه یادشده بر نظارت دقیق، هماهنگی مؤثر و شفافیت میان ادارات مربوطه تأکید کرده است.

