خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت مهاجران و عودتگنندگان در جریان سفراش به بدخشان با والی آن ولایت قاری محمد ایوب خالد، دیدار نمود.
آقای محمد ایوب خالد، والی آن ولایت در مورد روند بازگشت مهاجران، خدمات ارائه شده به عودتگنندگان و اقدامات کمیته های کاری معلومات ارائه نمود.
سرپرست وزارت مهاجران و عودتکنندگان، از کوششهای والی بدخشان پیرامون خدمات ارایه شده به مهاجران، قدر دانی نمود گفت که با هماهنگی با ادارات ذیربط برای رفع مشکلات مهاجران آن ولایت، اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
همچنین آقای حقانی، بر تثبیت و جابجای مهاجران در شهرک ها در آن ولایت تاکید نموده افزود که امارت اسلامی به زودی کار ساخت و ساز در آن شهرک ها را آغاز خواهد کرد.
سرپرست وزارت مهاجران و عودتگنندگان در دیدار با والی بدخشان؛ بر ارایه خدمات به مهاجران تاکید شده است

