ژوندۍ
ژوندۍ
spot_img

وروستی خبرونه

سرپرست وزارت فواید عامه از جریان کار شاهراه کابل – کندهار دیدن نمود

دفتر مطبوعاتی وزارت فواید عامه می‌گوید، ملا محمد عیسی ثانی سرپرست آن وزارت در سفر کاری به ولایت کندهار از جریان کار بخش‌های مختلف شاهراه کابل – کندهار از نزدیک دیدن نمود، سرپرست آن وزارت را مولوی احمد احمدی، رییس فواید عامه ولایت زابل، و يک‌تيم تخنیکی نیز همراهی می‌نمودند.
سرپرست فواید عامه، از جریان کار پل‌های سنگرمانده، خارجوی، پل‌دوم غشی‌منار و پل‌سوخته ولايت زابل دیدن نمود، و به مسوولان شرکت‌های قراردادی هدایت داد، تا کار باقی‌مانده پل‌ها را پیش از آمدن فصل سرمای زمستان تکمیل کنند.
آقای عیسی ثانی، از جریان کار ‍۱۱۲ کیلومتر سرک قلات – مقر، کمپ‌ها، کرش پلانت و کانکریت پلانت شرکت قراردادی دیدن نمود، کار های انجام شده‌ا‌ی آن‌ها را ستایش نموده و به مسوولان پروژه یادشده هدایت داد الی سرد شدن هوا، کار این پروژه را تا پل نورک تکمیل نمایند.
سرپرست وزارت فواید عامه از پل ولسوالی شینکی نیز بازدید نمود و به مسوولان تطبیق کننده هدایت داد تا کار پایه‌ها و دیوارهای استنادی را به سرعت انجام دهند و کارهای متباقی را بخاطر سردی هوا در بهار سال آینده آغاز و تکمیل نمایند.
قابل ذکر است، در جریان کار این پروژه‌ها برای صدها تن از هموطنان ما فرصت‌کاری نیز فراهم شده و با تکمیل شدن کار این پروژه‌ها، مشکلات ترانسپورتی مردم نسبت به گذشته، حل خواهد شد.