ژوندۍ
ژوندۍ
spot_img

وروستی خبرونه

وزارت فواید عامه: کار بازسازی بخش‌های باقی‌مانده شاهراه کابل–کندهار آغاز شد

وزارت فواید عامه می‌گوید، ملا محمد عیسی ثانی وزیر این وزارت طی سفراش به ولایت میدان وردک از جریان کار چهار بخش شاهراه کابل-کندهار در مربوطات این ولایت بازدید کرد.
به‌گفته این وزارت، بخش اول آن از پُل کمپنی الی ساحه ارغندی، بخش دوم از بازار درانی الی ساحه زرنی،‌ بخش سوم از ساحه زرنی الی مرکز ولسوالی سیدآباد و بخش چهارم آن از ولسوالی سیدآباد الی ساحه قلعه عزیز این ولایت امتداد دارد‌ که کار بازسازی آن با هزینه مالی این وزارت، چند روز پیش آغاز شده بود.
این وزارت می‌افزاید، وزیر فواید عامه به مسوولان شرکت‌های قراردادی و به تیم‌های نظارت کننده پروژه‌های یادشده هدایت داد، تا کار بازسازی بخش‌های یاد شده این شاهراه را به کیفیت بهتر و وقت معین تکمیل نمایند.
وزارت فواید عامه هم‌چنان افزوده‌است، این وزارت سال‌گذشته کار بازسازی این شاهراه را در هفت بخش آغاز نموده بود که اکنون به‌منظور تطبیق سریع و با کیفیت بهتر کار، به بخش‌های دیگر نیز تقسیم نموده‌است.
لازم به ذکر است که شاهراه کابل–کندهار یکی از شاهراه‌های مهم اقتصادی کشور بوده که در انتقال سریع اموال تجارتی و محصولات زراعتی با کشورهای همسایه نقش اساسی دارد و با تکمیل شدن آن سهولت‌های ترانسپورتی را فراهم می‌سازد.