ژوندۍ
ژوندۍ
spot_img

وروستی خبرونه

سخن‌گوی وزارت خارجه ایران: امریکا هرگز در قبال ایران صداقت نشان نداده است

اسماعیل بقایی، سخن‌گوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به اظهارات متناقض مقام‌های امریکایی درباره تفاهم‌نامه پایان جنگ، گفت که این کشور هرگز در قبال ایران صداقت نشان نداده و این‌گونه مواضع تنها بی‌اعتمادی موجود را تشدید می‌کند.

وی تأکید کرد که ایران با وجود بدگمانی‌های منطقی، با حسن نیت وارد روند دیپلماتیک شده و یادداشت تفاهم را امضا کرده است.

آقای بقایی هم‌چنان تصریح کرد که اصل «تعهد در برابر تعهد» مستلزم اجرای متقابل تعهدات و پرهیز از تفسیرهای مغایر با متن صریح تفاهم‌نامه است.