شیخ ندا محمد ندیم، سرپرست وزارت تحصیلات عالی طی نشست های جداگانه با اعضای شورای علمی و آمرین بخشهای پوهنتون پولی تخنیک کابل، دیدار کرد.
در آغاز این دیدار، اعضای شورای علمی مشکلات شان را در رابطه بهرخصتی محصلان در جریان برگزاری نشستها در خیمه لویه جرگه، مسیر سرک شفاخانه ۳۰۰ بستر، موجودیت انستیتوت تدارکات ملی، کمبود تأسیسات معیاری برای صنوف درسی و کتابخانه با سرپرست آن وزارت، شریک نمودند.
اعضای این شورا پیشنهاد نمودند؛ تا در راه اندازی پروژههای بزرگ و کوچک در کشور مشوره استادان این پوهنتون گرفته شود، همچنان زمینه کارهای عملی بیشتر برای محصلان این پوهنتون فراهم گردد.
آنان میافزاید که به منظور آماده سازی شرایط ایجاد برنامههای جدید فوقلیسانس در پوهنتون پولی تخنیک، کار میکنند.
سرپرست آن وزارت از حل مشکلات یادشده به مسؤلان پوهنتون پولی تخنیک کابل اطمینان داده گفت؛ به اساس حکم مقام ریاست الوزرا بعد از این جلسات کوچک در تالار لویه جرگه گرفته نمیشود، و به درسهای محصلان سکتگی وارد نخواهد شد.
وی همچنان گفت، در قبال حل مشکل راه شفاخانه ۳۰۰ بستر وانستیتوت تدارکات ملی بامسؤلان مربوطه آن صحبت خواهد کرد.
آقای ندیم، همچنان از تلاش های مسؤلان این پوهنتون در قبال ایجاد برنامههای فوق لیسانس و زحمات استادان در حصه تدریس قدردانی کرده از مهیا نمودن هرنوع سهولت دراین بخشها به آنان اطمینان داد.
سرپرست آن وزارت، به اعضای شورای علمی پوهنتون پولی تخنیک وعده سپرد که این روابط را با وزارت خانهها وادارت سکتوری امارت اسلامی افغانستان برقرار مینماید تا از این استعدادها در آبادی اساسی کشور، استفاده نمایند.
قابل یاد آوری است که پوهنتون پولی تخنیک کابل دارای ۸ پوهنځی و ۳۲ دیپارتمنت میباشد که سالانه صدها انجینیر را جهت خدمت در جامعه تقدیم میکند.

