رسانههای اسراییلی به نقل از اردوی رژیم صهیونیستی گزارش داده اند که روز گذشته «دوشنبه، ۱۷ سنبله» چهار نظامی اسراییلی در شمال نوار غزه کشته شدند.
بر اساس گزارشها، این نظامیان در پی انفجار تانک حامل آنان در منطقه شیخ رضوان در شمال غزه کشته شده اند.
به این ترتیب، وضعیت صحی یکی از این زخمیان این حمله وخیم گزارش شده است.
اگرچه بسیاری از نظامیان اسراییلی در غزه کشته یا زخمی شدهاند؛ اما رژیم صهیونیستی خیلیها کم خسارات مالی و جانی خود را گزارش میدهد.
رسانههای اسراییلی گفتهاند که از اکتوبر ۲۰۲۳ تاکنون ۹۰۴ نظامی این رژیم در غزه کشته شدهاند؛ در حالی که تعداد نظامیان کشته یا زخمی اسراییلی چندین برابر بیشتر است.

