وزارت دفاع ملی میگوید، به تعداد ۱۲۶ تن منسوبان جوان قطعات وجزوتامهای این وزارت، بعد از سپری نمودن یک دوره چهارماهه آموزشهای مسلکی در قوماندانی تعلیمات مشترک محاربوی حضرت عبدالله بن مسعود رض، طی مراسم خاص فارغ شدند.
مسوولان وزارت دفاع ملی در این مراسم گفتهاند: «شما اکنون از یک بخش ظاهری اعداد فارغ شدهاید، اما کوشش کنید با فراگیری علوم عصری و مسلکی تواناییهای تان را بهبود دهید و خود را به اعداد باطنی مجهز کنید، زیرا اعداد باطنی در اولؤیت شریعت نظام اسلامی قرار دارد. »
درهمین حال، این فارغان با دریافت تصدیقنامههای خود اطمینان دادند که در بدل جان شان از کشور و نظام اسلامی محافظت میکنند.
وزارت دفاع ملی: ۱۲۶تن منسوبان جوان از قوماندانی تعلیمات مشترک حضرت عبدالله بن مسعود فارغ شدند

